نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • اجارة هواپیما حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمه‌های هوایی: بررسی الحاقیه بیمه‌نامه AVN67B [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 147-173]
  • اجرا تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 121-145]
  • ارزش ویژه نام‌ونشان تجاری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام‌ونشان تجاری از منظر مشتریان [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 97-120]
  • ارزشیابی تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 121-145]
  • اعتماد آنلاین تأثیر اعتماد آنلاین بر استفاده بیمه‌گذاران از خدمات [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 25-50]
  • الحاقیه قرارداد اجاره حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمه‌های هوایی: بررسی الحاقیه بیمه‌نامه AVN67B [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 147-173]
  • الگوهای آموزش و بهسازی نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 51-69]

ب

  • برنامه‌ریزی تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 121-145]
  • بیمه بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 97-112]
  • بیمه عمر عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در ایران [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]
  • بیمه عمر بررسی اثربخشی روش های فروش بیمه عمر [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 71-95]
  • بیمه مسئولیت رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 113-137]
  • بیمه‌های بازرگانی بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 97-112]
  • بیمه هوایی حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمه‌های هوایی: بررسی الحاقیه بیمه‌نامه AVN67B [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 147-173]

ت

ح

  • حق‌بیمه عایدشده بیمه باربری بررسی رابطه بیمه‌های دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران بااستفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 1-27]
  • حق‌بیمه عایدشده بیمه کشتی بررسی رابطه بیمه‌های دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران بااستفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 1-27]

خ

  • خدمات الکترونیک تأثیر اعتماد آنلاین بر استفاده بیمه‌گذاران از خدمات [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 25-50]
  • خصوصیات شخصیت مصرف‌کننده رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 113-137]

د

  • درآمد سرانه عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در ایران [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]

ر

  • رشد اقتصادی بررسی رابطه بیمه‌های دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران بااستفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 1-27]
  • رفتار تغییر برند رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 113-137]
  • روابط درک‌شده رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 113-137]
  • روش های فروش بررسی اثربخشی روش های فروش بیمه عمر [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 71-95]
  • ریسک‌پذیری اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 71-95]

س

  • ساختار بازار مقایسه فرضیه ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 29-49]
  • سودآوری مقایسه فرضیه ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 29-49]

ش

  • شایستگی شغلی نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 51-69]
  • شرکت بیمه خصوصی اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 71-95]

ص

  • صنعت بیمه مقایسه فرضیه ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 29-49]

ض

  • ضعف خدمات رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 113-137]

ع

  • عملکرد اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 71-95]

ف

  • فرایند آموزش تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 121-145]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی(FAHP) ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک‌های MADMفازی [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 51-69]
  • فروش مشارکتی بررسی اثربخشی روش های فروش بیمه عمر [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 71-95]
  • فروش مشاوره ای بررسی اثربخشی روش های فروش بیمه عمر [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 71-95]

ک

گ

  • گرایش کارآفرینانه اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 71-95]

م

  • مدل VAR عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در ایران [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]
  • مدل استاندارد مهارت نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 51-69]
  • مرور زمان بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 97-112]
  • مرور زمان قانونی بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 97-112]
  • مرور زمان قراردادی بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 97-112]

ن

  • نرخ پس‌انداز عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در ایران [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]
  • نوآوری اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 71-95]
  • نیازسنجی تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 27، شماره 3، 1391، صفحه 121-145]
  • نیازسنجی آموزشی نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 27، شماره 4، 1391، صفحه 51-69]

و