نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ادراکات سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 87-119]
  • ارزش ­های فرهنگی شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 59-86]
  • انتظارات سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 87-119]

ب

  • بیمه زندگی بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 9-38]
  • بیمه‌گر مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 12-145]

ت

  • تابع لاجیت بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 9-38]
  • تبعیت مسئولیت مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 12-145]
  • تعهد به مراقبت مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 12-145]

ج

  • جانشین ­پروری شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 59-86]

ح

  • حسابرسی داخلی ‌نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]

د

  • دارنده مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 12-145]

ر

  • رضایت‎مندی مشتری سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 87-119]
  • روش بهترین-بدترین شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 3-57]
  • ریسک کشوری بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 9-38]

ش

  • شرکت بیمه‌ ‌نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]

ص

  • صنعت بیمه شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 59-86]
  • صنعت بیمه شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 3-57]

ع

  • عدالت توزیعی مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 12-145]

ف

  • فرصت­ های کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 3-57]
  • فرهنگ سازمانی شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 59-86]

م

  • مدل رگرسیون انتقال ملایم پانلی بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 9-38]
  • مدل سرکوال سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 87-119]
  • مدیریت ریسک جامع ‌نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]
  • معیار ارزیابی فرصت شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 36، شماره 1، 1400، صفحه 3-57]