نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون معادلات ساختاری مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 189-211]

ا

  • اجرایی کردن راهبرد الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 213-236]
  • ارزش دوره عمر مشتری مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 111-136]
  • ارزش‌های موردانتظار خوشه‌بندی مشتریان بیمه‌ بر اساس ارزش‌های مورد انتظار [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 137-163]
  • ارزیابی بر پایه متغیرهای کمکی اصلاح‌شده اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
  • استاندارد نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 237-263]
  • استاندارد 28 حسابداری اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 75-94]
  • استراتژی ترکیبی اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 211-234]
  • اصلاحات بازنشستگی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 183-209]
  • اعتماد مشتری به شرکت رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 127-151]
  • اعتماد میان‌سازمانی رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 163-182]
  • الگوریتم‎ EM‎‏ تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 177-194]
  • الگوریتم ژنتیک حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 51-74]
  • الگوسازی ساختاری تفسیری الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]
  • اندازه شرکت اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 27-50]
  • اندازه و شدت خسارت‌‌ها تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 1-31]
  • اهداف راهبردی الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 213-236]
  • اهرم مالی اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 27-50]

ب

  • بازاریابی رابطه‌مند طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت‎های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه‏مند [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 67-88]
  • بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 153-176]
  • بخش‌بندی بازار خوشه‌بندی مشتریان بیمه‌ بر اساس ارزش‌های مورد انتظار [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 137-163]
  • بخش‌بندی مشتریان مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 111-136]
  • بهبود مستمر رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 163-182]
  • بهینه سازی حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 51-74]
  • بیگانگی از کار اثر رهبری تحول‌آفرین بر بیگانگی از کار [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 89-112]
  • بیمه اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
  • بیمه رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 153-179]
  • بیمه اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 211-234]
  • بیمه خوشه‌بندی مشتریان بیمه‌ بر اساس ارزش‌های مورد انتظار [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 137-163]
  • بیمه امکان‌سنجی پیاده‌سازی هوش‌تجاری در صنعت بیمه [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 165-187]
  • بیمه نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 237-263]
  • بیمه زندگی اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 137-162]
  • بیمه شخص ثالث رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 79-104]
  • بیمه شخص ثالث مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 113-135]
  • بیمه عمر رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 127-151]
  • بیمه‌نامه عمر جامع حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 51-74]
  • بیمه‌های بازنشستگی خصوصی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 183-209]

پ

  • پایش محیط الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]
  • پرسش‌نامه اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

ت

  • تجزیه‌وتحلیل عملکرد اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
  • تجزیه ویژه‌ مقدار‏ مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 23-51]
  • تحلیل پوششی داده‌ها اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
  • تحلیل دسته‌بندی چندگانه (MCA) اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 37-66]
  • تحلیل سلسله مراتبی تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 1-31]
  • تحلیل عاملی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 183-209]
  • تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 23-51]
  • تعداد ادعای خسارت تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 177-194]
  • تعداد تصادفات رانندگی اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
  • تعهد عاطفی رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 153-179]
  • تعهد نسبت به نام تجاری بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 153-176]
  • تقاضای بیمه عمر اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 37-66]
  • توانمندی‌های سازمانی اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 125-152]
  • تورم حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 51-74]
  • توزیع آماسیده-صفر‏ تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 177-194]
  • توزیع فاز- نوع کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 105-126]
  • توزیع‌های آمیخته‌ نامتناهی باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • تولید ملی اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 137-162]

ج

  • جذب مبتنی بر شایستگی مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 95-124]
  • جریان نقد عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 209-230]
  • جمعیتی و نهادی عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 61-83]

ح

  • حد توانگری اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 75-94]
  • حق‌بیمه اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
  • حق‌بیمه باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • حق‌بیمه اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 37-66]
  • حق‌بیمه باورمندی باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • حق‌بیمه‌ بیزی باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • حق‌بیمه سرانه اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
  • حقوق دینی مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 195-222]
  • حقوق عینی مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 195-222]

خ

  • خدمات بیمه‌ای مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 189-211]
  • خطر مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 195-222]

د

  • داده‌های طولی تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 177-194]
  • دارنده مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 181-207]
  • دیه مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 113-135]

ذ

  • ذخیره فنی تکمیلی اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 75-94]

ر

  • راست‌دست یا چپ‌دست بودن اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
  • رشته فعالیت‌ها سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
  • رشد اقتصادی اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
  • رضایت ‌مشتری رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 127-151]
  • رضایت مشتری مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 189-211]
  • رفتار فروش اخلاقی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 127-151]
  • رگولاتور نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 237-263]
  • رهبری تحول آفرین اثر رهبری تحول‌آفرین بر بیگانگی از کار [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 89-112]
  • روش پنل دیتا عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 61-83]
  • روش لی-کارتر‏ مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 23-51]
  • روش هیندمن-اولا‏ مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 23-51]
  • رویکرد گرام- اشمیت اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
  • ریسک اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 75-94]
  • ریسک تمرکز سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]

ز

  • زنجیر مارکف تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 1-31]

س

  • سابقه رانندگی اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
  • سبد پولی حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 51-74]
  • سنجش رضایت مشتری رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 79-104]
  • سن فیزیولوژیکی کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 105-126]
  • سیاست تقسیم سود عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 209-230]
  • سیاست سرمایه‌گذاری‌ها عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 209-230]
  • سیستم پاداش-جریمه تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 1-31]
  • سیستم چندلایه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 183-209]

ش

  • شاخص توسعه انسانی اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 137-162]
  • شاخص‌های تمرکز سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
  • شایستگی فروشندگان بیمه مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 95-124]
  • شرکت‌های بیمه عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 209-230]

ص

  • صنعت بیمه ایران سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]

ض

  • ضریب خسارت سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
  • ضریب نفوذ بیمه اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]

ط

  • طراحی مدل مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 189-211]

ع

  • علاقه نسبت به نام تجاری بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 153-176]
  • علیت غیرخطی اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 137-162]
  • عمر شرکت اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 27-50]
  • عملکرد اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 211-234]
  • عملکرد رقابتی اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 125-152]
  • عملکرد سازمانی رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 163-182]
  • عملکرد مالی اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 27-50]
  • عوامل اقتصادی عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 61-83]
  • عوامل زمینه‌ای الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 213-236]
  • عوامل فرایندی الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 213-236]
  • عوامل محتوایی الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 213-236]

ف

  • فرایند پیری کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 105-126]
  • فرهنگ سازمانی رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 153-179]

ق

  • قانون بیمه اجباری مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 181-207]
  • قیمت‌گذاری قیمت‎گذاری مستمری‎های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 33-60]
  • قیمت‌گذاری مستمری‌ها کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 105-126]

ک

  • کشورهای درحال‌توسعه عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 61-83]
  • کشورهای عضو اوپک اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
  • کنترل راهبردی الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]
  • کیفیت خدمات طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت‎های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه‏مند [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 67-88]
  • کیفیت رابطه طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت‎های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه‏مند [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 67-88]

گ

  • گسست محیطی الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]

م

  • مالکیت بانکی اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 27-50]
  • مالکیت‌فی‌الذمه مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 113-135]
  • مبنای مسئولیت مدنی مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 181-207]
  • متغیرهای تصادفی فازی قیمت‎گذاری مستمری‎های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 33-60]
  • مدل‌بندی مرگ‌ومیر کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 105-126]
  • مدل تحلیل شبکه‌ای فازی مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 95-124]
  • مدل تعالی رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 153-179]
  • مدل سنجش رضایت مشتری اروپایی رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 79-104]
  • مدل‌مطلوب نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 237-263]
  • مدل معادلات ساختاری اثر رهبری تحول‌آفرین بر بیگانگی از کار [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 89-112]
  • مدیریت ارتباط با مشتری رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 79-104]
  • مدیریت ارتباط با مشتری مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 111-136]
  • مدیریت دانش اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 125-152]
  • مدیریت دانش مشتری مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 111-136]
  • مدیریت ریسک مشتری مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 111-136]
  • مدیریت مبتنی بر شایستگی مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 95-124]
  • مزیت رقابتی اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 125-152]
  • مسئولیت مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 113-135]
  • مسئولیت حقوقی مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 195-222]
  • مستمری عمر قیمت‎گذاری مستمری‎های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 33-60]
  • مقررات‌گذاری نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 237-263]
  • مقصر مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 113-135]

ن

  • نرخ بهره قیمت‎گذاری مستمری‎های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 33-60]
  • نرخ مرگ‌ومیر‏ مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 23-51]
  • نسبت بدهی عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 209-230]
  • نظریه‌ باورمندی باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • نظریه باورمندی تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 1-31]
  • نظریه خطر مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 181-207]
  • نفع بیمه‌پذیر مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 195-222]
  • نمایندگی بیمه رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 163-182]
  • نیروهای رقابتی اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 211-234]

و

  • وسیله نقلیه مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 181-207]
  • وفاداری طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت‎های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه‏مند [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 67-88]
  • وفاداری مشتری رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 29، شماره 1، 1393، صفحه 127-151]
  • وفاداری نسبت به نام تجاری بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 29، شماره 3، 1393، صفحه 153-176]

ه

  • هوش‌تجاری امکان‌سنجی پیاده‌سازی هوش‌تجاری در صنعت بیمه [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 165-187]
  • هوش کسب‌و‌کار امکان‌سنجی پیاده‌سازی هوش‌تجاری در صنعت بیمه [دوره 29، شماره 4، 1393، صفحه 165-187]

ی

  • یادگیری سازمانی رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 29، شماره 2، 1393، صفحه 163-182]