کلیدواژه‌ها = صنعت بیمه
تعداد مقالات: 23
1. تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 فروردین 1401

محمد محمودی میمند؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار؛ ایمان عزیزی


3. بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه

دوره 37، شماره 1، فروردین 1401

علی رحمانی؛ مهناز محمودخانی؛ سعید همایون؛ لیلی نیاکان


4. ‌‌واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی

دوره 36، شماره 3، آذر 1400، صفحه 113-154

سمیه پورحسن؛ حکیمه نیکی؛ مرتضی هنرمند عظیمی؛ موسی رضوانی


5. شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان

دوره 36، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 37-67

محسن غلامعلیان؛ علی صفری؛ محمد حسین مشرف جوادی؛ هادی تیموری


6. ‌طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران

دوره 36، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 101-132

حسن رنگریز؛ اکبر حسن پور؛ سعید جعفری نیا؛ صالح شیری


8. شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌

دوره 36، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 59-86

شاهین طیار؛ سید محسن علامه؛ سید علی سیادت


9. مدل پارادایمی ارزش آفرینی برند در صنعت بیمه با تاکید بر بیمه عمر "رویکرد داده بنیاد"

دوره 35، شماره 3، آذر 1399، صفحه 9-36

محمد رضایی؛ فریدون رهنما رودپشتی؛ حمید رضا سعید نیا؛ زهرا علی پور درویش


11. شناسایی و تبیین رفتارهای مشاهده‌پذیر فرهنگ جانشین‌پروری در صنعت بیمه ایران

دوره 35، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 99-130

شاهین طیار؛ سید محسن علامه؛ سید علی سیادت


12. بررسی و سنجش سطح رضایت‌مندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران

دوره 33، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 23-44

عزیز احمدزاده؛ وحیده نورانی؛ امیر بهرامی


14. الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگیهای فروش بیمه در استان خراسان رضوی

دوره 32، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 21-40

سعید مسکین نواز؛ محمود قربانی؛ سید اکبر نیلی پور طباطبایی؛ حسینعلی نیرومند


15. مدل‎سازی پیش‎بینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعۀ موردی)

دوره 32، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 85-106

علی بقائی؛ منیره حسینی


16. بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان

دوره 32، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 107-126

مهدی دهقانی سلطانی؛ اردشیر شیری؛ حسین فارسی زاده؛ داراب طیبی؛ فرشته فلاحی


18. طراحی سنجۀ اندازه‌گیری ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی

دوره 30، شماره 3، آذر 1394، صفحه 41-60

داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ حسین فارسی‌‌زاده؛ رسول غلام‌زاده


19. کارایی شرکت‌های بیمه در ایران با استفاده از شاخص‌های سرمایه فکری

دوره 30، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 1-31

امیر ذاکری؛ عباس افرازه؛ حمیدرضا نورعلیزاده


20. بررسی استراتژی‌های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی

دوره 30، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 187-214

هاشم آقازاده؛ غدیر مهدوی؛ احمدرضا الهی چورن


21. ارزیابی اهمیت صنعت بیمه در اقتصاد استان تهران

دوره 28، شماره 3، مهر 1392، صفحه 171-196

رضا ولی نژاد ترکمانی؛ حامد زارعی؛ سید جمال موسی کاظمی


22. رابطه رهبری تحول‌آفرین و خلاقیت و نوآوری سازمانی در شرکت های خصوصی بیمه در ایران

دوره 28، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 33-56

نادر مظلومی؛ وحید ناصحی فر؛ گلشن احسان فر


23. مقایسه فرضیه ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران

دوره 27، شماره 3، آذر 1391، صفحه 29-49

احمد صدرایی جواهری؛ محمد سعید ذبیحی‌دان؛ زهرا بهزادی