نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثرات خارجی منفی بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]
  • ادعای کلاهبردارانه بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
  • ارزیابی کارایی ارزیابی روند کارایی محصولات شرکتهای بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده‌ها (مورد مطالعه: رشته‌های بیمۀ آتش‌سوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
  • استنباط بیزی مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 85-107]

ب

  • بیمه الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکتهای بیمه [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]
  • بیمه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 85-105]
  • بیمه بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • بیمه‌گر نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 81-100]
  • بیمه‌گر مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 101-120]
  • بیمه‌های زندگی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمه‌های زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
  • بیمۀ تکمیلی درمان طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 21-42]
  • بیمۀ درمانی عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 105-125]
  • بیمۀ عمر الگوی خوشه‌بندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 45-64]
  • بیمۀ عمر بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]

پ

  • پایداری طرح بازنشستگی بررسی پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشت‌شناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 81-104]
  • پویایی سیستمی بررسی پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشت‌شناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 81-104]

ت

  • تاکتیکی و استراتژیک شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 85-105]
  • تأمین اجتماعی طراحی الگوی حاکمیت مالی در سازمان تأمین اجتماعی: رویکرد نظریۀ مبنایی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 63-79]
  • تحلیل پوششی داده‌ها استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها- تصمیم‌گیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبه‌بندی شرکتهای بیمه در ایران [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]
  • تحلیل پوششی داده‌ها بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمۀ‎ ایران [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 23-40]
  • تحلیل علل و آثار شکست طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 21-42]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاره استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها- تصمیم‌گیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبه‌بندی شرکتهای بیمه در ایران [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]
  • تصمیم‌گیری عملیاتی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 85-105]
  • تقلب بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
  • تقلب مشتری بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • توزیعهای آمیخته- مقیاس مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 85-107]
  • تولید ناخالص داخلی واقعی اثر آستانه‌ای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعۀ بیمۀ زندگی ایران: رویکرد غیرخطی رگرسیون انتقال ملایم [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]

ج

  • جبران خسارت نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 81-100]

ح

  • حادثۀ رانندگی نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 81-100]
  • حاکمیت شرکتی بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمۀ‎ ایران [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 23-40]
  • حاکمیت شرکتی و توانگری مالی الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکتهای بیمه [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]
  • حاکمیت مالی طراحی الگوی حاکمیت مالی در سازمان تأمین اجتماعی: رویکرد نظریۀ مبنایی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 63-79]
  • حذف موردی مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 85-107]
  • حسن‌نیت تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 109-130]
  • حق‌بیمۀ سرانۀ زندگی اثر آستانه‌ای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعۀ بیمۀ زندگی ایران: رویکرد غیرخطی رگرسیون انتقال ملایم [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
  • حوادث رانندگی مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 101-120]

خ

  • خسارات بدنی مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 101-120]
  • خودارزیابی ریسک و توانگری مالی الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکتهای بیمه [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]
  • خوشه‌بندی الگوی خوشه‌بندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 45-64]

د

  • داده‌کاوی استفاده از روشهای داده‌کاوی برای جذب نمایندگان صدور در صنعت بیمه [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]
  • داده‌کاوی الگوی خوشه‌بندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 45-64]
  • دارنده نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 81-100]
  • درخت تصمیم بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
  • دیماتل فازی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمه‌های زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]

ذ

  • ذخیره‌سازی تصادفی ادعا‏ه پیش‌بینی مخاطره‌های بیمۀ غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیره‌سازی زیان جمعی [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
  • ذخیره‌سازی خسارات معوق مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 85-107]

ر

  • رانندۀ مسبب حادثه مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 101-120]
  • رده‌بندی بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
  • ریسک پاسخگویی طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 21-42]
  • رضایت بیمه‌شده تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 109-130]
  • رضایت مشتری بررسی و سنجش سطح رضایت‌مندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 23-44]
  • رضایت مشتریان بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 63-84]
  • رفتار شهروندی بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 63-84]
  • رفتار مشارکتی بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 63-84]
  • رگرسیون موازی عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 105-125]
  • روش تحلیل پوششی داده‌ها ارزیابی روند کارایی محصولات شرکتهای بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده‌ها (مورد مطالعه: رشته‌های بیمۀ آتش‌سوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
  • رویکرد رگرسیون انتقال ملایم اثر آستانه‌ای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعۀ بیمۀ زندگی ایران: رویکرد غیرخطی رگرسیون انتقال ملایم [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]

ز

  • زیان‌دیده نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 81-100]

س

  • سیستمهای تصمیم‌گیری هوشمند استفاده از روشهای داده‌کاوی برای جذب نمایندگان صدور در صنعت بیمه [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]
  • سوءنیت تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 109-130]

ش

  • شبکۀعصبی بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
  • شبکۀ عصبی عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 105-125]
  • شرکتهای بیمه بررسی و سنجش سطح رضایت‌مندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 23-44]

ص

  • صندوق تأمین خسارتهای بدنی مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 101-120]
  • صنعت بیمه بررسی و سنجش سطح رضایت‌مندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 23-44]
  • صنعت بیمه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای ) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 65-84]

ط

  • طرح بازنشستگی خصوصی بررسی پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشت‌شناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 81-104]

ع

  • عدم استقبال اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمه‌های زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
  • عوامل اساسی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمه‌های زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 85-105]

ق

  • قصد ترک خرید بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 63-84]

ک

  • کارایی استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها- تصمیم‌گیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبه‌بندی شرکتهای بیمه در ایران [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]
  • کارایی بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمۀ‎ ایران [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 23-40]
  • کارایی نسبی استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها- تصمیم‌گیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبه‌بندی شرکتهای بیمه در ایران [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]

گ

  • گسترش عملکرد کیفیت فازی طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 21-42]

م

  • ماشین بردار پشتیبان بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
  • ماکیاول‌گرایی بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • محصولات شرکتهای بیمه ارزیابی روند کارایی محصولات شرکتهای بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده‌ها (مورد مطالعه: رشته‌های بیمۀ آتش‌سوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
  • مخاطرۀ اخلاقی تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 109-130]
  • مخاطرۀ اخلاقی بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]
  • مخاطرۀ اخلاقی بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • مخاطرۀ بیمۀ غیرزندگی‏ پیش‌بینی مخاطره‌های بیمۀ غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیره‌سازی زیان جمعی [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
  • مدیریت دانش شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 85-105]
  • مدیریت ریسک بنگاه الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکتهای بیمه [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 1-22]
  • مدل ذخیره‌سازی زیان جمعی پیش‌بینی مخاطره‌های بیمۀ غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیره‌سازی زیان جمعی [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 59-80]
  • مدل رضایت مشتری بررسی و سنجش سطح رضایت‌مندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 23-44]
  • مدل لوجیت تعمیم‌یافته عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 105-125]
  • مشتریان بیمۀ عمر الگوی خوشه‌بندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 45-64]

ن

  • نارضایتی مشتری بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • نظریۀ مبنایی طراحی الگوی حاکمیت مالی در سازمان تأمین اجتماعی: رویکرد نظریۀ مبنایی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 63-79]
  • نظم عمومی تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 109-130]
  • نظم عمومی بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]
  • نفع قابل بیمه بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]
  • نقاط بالقوه شکست طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 21-42]
  • نگاشت‌شناختی فازی بررسی پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشت‌شناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 33، شماره 3، 1397، صفحه 81-104]
  • نوآوری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای ) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 65-84]
  • نوآوری باز شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای ) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 65-84]

و

  • واحدهای تصمیم‌گیرنده ارزیابی روند کارایی محصولات شرکتهای بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده‌ها (مورد مطالعه: رشته‌های بیمۀ آتش‌سوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی [دوره 33، شماره 4، 1397، صفحه 1-20]
  • واگرایی کولبک -لیب‌لر مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 33، شماره 1، 1397، صفحه 85-107]

ه

  • هوشمندی کسب‌وکار شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 33، شماره 2، 1397، صفحه 85-105]