امروزه در جهان کسبوکار، مدیران ارشد تشخیص دادهاند که مشتریان، هسته مرکزی فعالیتهای بازرگانی هستند و موفقیت سازمانها و شرکتها به اثربخشی تصویر ارائهشده از سازمان و محصولات آن به مشتریان بستگی دارد. اهمیت این امر زمانی دوچندان میشود که در صنعتی راهبردی چون صنعت بیمه، با شدتگرفتن رقابت و افزایش تعداد فعالان بازار، مسئله انتخاب مناسب استراتژی نام و نشان تجاری بیشازپیش مطرح میگردد. هدف این تحقیق شناسایی عوامل موفقیت در استقرار مدیریت نام و نشان تجاری در ارتباط با واکنشهای دوگانه مشتری است. روش تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش جمعآوری اطلاعات، توصیفی- پیمایشی است. نتایج تحقیق که از طریق مدلیابی معادلات ساختاری بهدستآمده است، نشان داد که اولویت نسبی در عناصر تشکیلدهنده ارزش ویژه نام و نشان تجاری با وفاداری به نام و نشان تجاری است و قیمت، مهمترین عامل تعیینکننده در انتخاب بیمهگذاران است.
عباسی, محمدرضا, ابراهیمپور, علیرضا, عاملی, محمد. (1392). اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکتهای بیمه بر واکنش بیمهگذاران. فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه بیمه, 28(شماره 4), 81-104.
MLA
محمدرضا عباسی; علیرضا ابراهیمپور; محمد عاملی. "اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکتهای بیمه بر واکنش بیمهگذاران". فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه بیمه, 28, شماره 4, 1392, 81-104.
HARVARD
عباسی, محمدرضا, ابراهیمپور, علیرضا, عاملی, محمد. (1392). 'اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکتهای بیمه بر واکنش بیمهگذاران', فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه بیمه, 28(شماره 4), pp. 81-104.
VANCOUVER
عباسی, محمدرضا, ابراهیمپور, علیرضا, عاملی, محمد. اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکتهای بیمه بر واکنش بیمهگذاران. فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه بیمه, 1392; 28(شماره 4): 81-104.