کلیدواژه‌ها = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 3
2. ارزیابی کیفیت خدمات بیمۀ عمر در ایران: کاربردی از مدل تلفیقی فازی سروکوال-کانو

دوره 31، شماره 1، بهار 1395، صفحه 25-46

محمدعلی بهشتی‌نیا؛ وحید ماجد؛ جلیل وزیری


3. طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت‎های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه‏مند

دوره 29، شماره 2، پاییز 1393، صفحه 67-88

سعید صمدی؛ فاطمه مطهری‏نژاد؛ یاسان‎الله پوراشرف؛ زینب طولابی